Renault Master går inn i en ny æra: med sin aerodynamiske form, som er designet i en vindtunnel, er kjøreopplevelsen og effektiviteten forbedret. I kombinasjon med sitt nye dynamiske bremsesystem bruker den 1,5 liter mindre drivstoff (i dieselversjonen dCi 2L¹) og har en kjørelengde som er forbedret med 27% i E-Tech electric versjonen (opptil 460 km rekkevidde²). Cockpiten er designet rundt føreren og gir enkel tilgang til spaker og knapper, samt til den 10-tommers skjermen med openR link og innebygd Google³.
¹Målinger tatt i WLTP-syklusen i mars 2023, sammenligner Master L2H2 3,5T dCi 130 med Renault Master 3 phase 2 Blue dCi 135 (Renault Internal Study).
²Måling tatt i WLTP-syklusen, sammenligner Master L2H2 E-Tech electric 87 kW med Renault Master E-Tech electric 52 kW. (Renault Internal Study)
³Google, Android Auto, Google Maps, Waze og andre merker er varemerker for Google LLC.
Lastekapasitet
sideåpning
forskjellige fabrikkmonterte påbygg
elektrisk eller diesel
Hver minste detalj av varebilens eksteriørdesign ble underlagt krevende vindtunnelanalyser for å forbedre luftstrømshåndteringen og gjøre hvert element mer aerodynamisk.
000
km
Med en energikostnad som er tre ganger billigere, og med opptil 30% besparelse på vedlikehold og null CO2-utslipp, er den elektriske versjonen overbevisende. To batterialternativer tilpasser ytelsen etter dine behov: 40 kWh og 180 km kjørelengde, ideell for leveranser rundt i byen, eller 87 kWh for 460 km, perfekt for lengre turer (og med 35 minutters lading for 80% rekkeviddeoppretting.¹)
Maksimal effekt
140 hk (105 kW)²
Girkasse
Intelligent multi-mode automatgir
Reduserte CO₂-utslipp
0 g
Forbruk
–
¹ i henhold til WLTP-protokollen fra mars 2023, kan variere avhengig av versjoner og alternativer
²for 87 kWh batteri
Med de beste ytelsene i sin kategori er Renault Master utstyrt for produktive arbeidsdager: opptil 1 625 kg¹ nyttelast og 2 500 kg hengervekt. Varebilen har i tillegg den største sideåpningen i sin kategori.
¹Renaults interne studie, referanse for brukbar lastekapasitet (27/10/23) E-Tech electric-versjon 4 t og 87 kWh.
Nyt en av de største skjermene på markedet i din Renault Master varebil med det intelligente openR link-multimediesystemet med innebygd Google. Et strømlinjeformet og brukervennlig grensesnitt, med smarttelefonspeiling for å hjelpe deg på alle dine jobbreiser.
Gjør livet ditt enklere med openR link-multimediesystemet med innebygd Google: les e-postene dine med Vivaldi, få tilgang til verktøyene og Google-tjenestene du trenger, som Google Maps, Google Assistant, naviger med Waze eller betal for parkering med EasyPark.
Fordi at tiden din er verdifull; la openR link-systemet med innebygd Google administrere reisene dine, kommunikasjonen eller til og med biltemperaturen ved hjelp av Google Assistant, uten å gå på bekostning av kjøreopplevelsen din
Parkeringsassistent bruker sensorer for å guide deg ved å indikere nærliggende hindringer med lyd- og lyssignaler. Så snart du begynner å rygge, viser den sentrale skjermen ryggekamera med indikatorer til hvor du rygger.
En sensor varsler føreren om å bremse dersom det er fare for kollisjon med en fotgjenger. Systemet forsterker bremsingen hvis førerens reaksjoner er for sakte, og bremser til og med helt om det er nødvendig.
Om fører har en syklist i blindsonen vil et lyssignal i sidespeilet varsle føreren. Om varebilen oppdager en syklist på passasjersiden, vil en sensor aktiverer lyd- og lyssignal.