<span style="display: inline-block;">RENAULT MASTER E-TECH ELECTRIC - kommer sommeren 2024</span>
<span style="display: inline-block;">RENAULT MASTER E-TECH ELECTRIC - kommer sommeren 2024</span>

RENAULT MASTER E-TECH ELECTRIC - kommer sommeren 2024

Renault Master går inn i en ny æra: med sin aerodynamiske form, som er designet i en vindtunnel, er kjøreopplevelsen og effektiviteten forbedret. I kombinasjon med sitt nye dynamiske bremsesystem bruker den 1,5 liter mindre drivstoff (i dieselversjonen dCi 2L¹) og har en kjørelengde som er forbedret med 27% i E-Tech electric versjonen (opptil 460 km rekkevidde²). Cockpiten er designet rundt føreren og gir enkel tilgang til spaker og knapper, samt til den 10-tommers skjermen med openR link og innebygd Google³.

¹Målinger tatt i WLTP-syklusen i mars 2023, sammenligner Master L2H2 3,5T dCi 130 med Renault Master 3 phase 2 Blue dCi 135 (Renault Internal Study).

²Måling tatt i WLTP-syklusen, sammenligner Master L2H2 E-Tech electric 87 kW med Renault Master E-Tech electric 52 kW. (Renault Internal Study)

³Google, Android Auto, Google Maps, Waze og andre merker er varemerker for Google LLC.

1 625 kg

Lastekapasitet

Renaults interne studie, referanse for brukbar lastekapasitet (27/10/23) E-Tech-versjon 4 t og 87 kW.

1 312 mm

sideåpning

40

forskjellige fabrikkmonterte påbygg

2 drivlinjer

elektrisk eller diesel

27% lavere strømforbruk

Måling tatt i WLTP-syklusen, sammenligner Master L2H2 E-Tech electric 87 kW og Renault Master E-Tech electric 52 kW. (Renaults interne studie).

aerodynamiske design

designet for høy ytelse

Hver minste detalj av varebilens eksteriørdesign ble underlagt krevende vindtunnelanalyser for å forbedre luftstrømshåndteringen og gjøre hvert element mer aerodynamisk.

designet for høy ytelse

designet for å være mer effektiv

000

km

kjørelengde: 87 kWh E-Tech electric drivlinje i L2H2 4T-versjon

2 tilgjenglige drivlinjer

  • E-Tech electric
  • Diesel

Med en energikostnad som er tre ganger billigere, og med opptil 30% besparelse på vedlikehold og null CO2-utslipp, er den elektriske versjonen overbevisende. To batterialternativer tilpasser ytelsen etter dine behov: 40 kWh og 180 km kjørelengde, ideell for leveranser rundt i byen, eller 87 kWh for 460 km, perfekt for lengre turer (og med 35 minutters lading for 80% rekkeviddeoppretting.¹)

Maksimal effekt

140 hk (105 kW)²

Girkasse

Intelligent multi-mode automatgir

Reduserte CO₂-utslipp

0 g

Forbruk

¹ i henhold til WLTP-protokollen fra mars 2023, kan variere avhengig av versjoner og alternativer

²for 87 kWh batteri

40 forskjellige fabrikkmonterte påbygg

Varebil

Varebil

varetransport av varer og utstyr med varebil

Stort volum

Stort volum

volumtransport av varer

Lastebiler

Lastebiler

for bygge- og vedlikeholdsformål

Mannskapskabin

Mannskapskabin

for bygge- og vedlikeholdsformål

Plattform og chassis førerhus (chassis cab)

Plattform og chassis førerhus (chassis cab)

plattform for ombygging

Varebil

varetransport av varer og utstyr med varebil

Stort volum

volumtransport av varer

Lastebiler

for bygge- og vedlikeholdsformål

Mannskapskabin

for bygge- og vedlikeholdsformål

Plattform og chassis førerhus (chassis cab)

plattform for ombygging

1 625 kg¹ lastekapasitet

Med de beste ytelsene i sin kategori er Renault Master utstyrt for produktive arbeidsdager: opptil 1 625 kg¹ nyttelast og 2 500 kg hengervekt. Varebilen har i tillegg den største sideåpningen i sin kategori.

¹Renaults interne studie, referanse for brukbar lastekapasitet (27/10/23) E-Tech electric-versjon 4 t og 87 kWh.

Usp på megane

Usp på megane
Usp på megane

ergonomi og lagringsløsninger

teknologi

openR link med innebygd Google

Usp på megane

Usp på megane
Usp på megane

Stor 10’’ skjerm

Nyt en av de største skjermene på markedet i din Renault Master varebil med det intelligente openR link-multimediesystemet med innebygd Google. Et strømlinjeformet og brukervennlig grensesnitt, med smarttelefonspeiling for å hjelpe deg på alle dine jobbreiser.

Stor 10’’ skjerm

Mer enn 50 apper tilgjengelige i bilen

Gjør livet ditt enklere med openR link-multimediesystemet med innebygd Google: les e-postene dine med Vivaldi, få tilgang til verktøyene og Google-tjenestene du trenger, som Google Maps, Google Assistant, naviger med Waze eller betal for parkering med EasyPark.

Mer enn 50 apper tilgjengelige i bilen

Designet til forretningsbruk

Fordi at tiden din er verdifull; la openR link-systemet med innebygd Google administrere reisene dine, kommunikasjonen eller til og med biltemperaturen ved hjelp av Google Assistant, uten å gå på bekostning av kjøreopplevelsen din

Designet til forretningsbruk
human first program

20 avanserte førersystemer

Usp på megane

Usp på megane
Usp på megane

Parkeringsassistent og ryggekamera

Parkeringsassistent bruker sensorer for å guide deg ved å indikere nærliggende hindringer med lyd- og lyssignaler. Så snart du begynner å rygge, viser den sentrale skjermen ryggekamera med indikatorer til hvor du rygger.

Fotgjengersikkerhet

En sensor varsler føreren om å bremse dersom det er fare for kollisjon med en fotgjenger. Systemet forsterker bremsingen hvis førerens reaksjoner er for sakte, og bremser til og med helt om det er nødvendig.

Oppdage syklister i blindsonen på veien og i byområder

Om fører har en syklist i blindsonen vil et lyssignal i sidespeilet varsle føreren. Om varebilen oppdager en syklist på passasjersiden, vil en sensor aktiverer lyd- og lyssignal.

...og 17 andre avanserte førerstøttesystemer som er en del av "Human First Program"